Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар в належному стані можна повернути, якщо він:
- не був у використанні;
- без механічних пошкоджень, збережений товарний вигляд виробу і упаковки;
- повністю укомплектований;
- з усіма збереженими ярликами і заводської маркуванням;
- не відноситься до товарів, які не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.
1. Упакуйте товар
Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з декількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар в тій комплектації, в якій його отримали.
Чек відправляти не обов'язково.
2. Як відправити товар кур'єрською службою
- Надішліть нам товар «Нової поштою»
- При поверненні товару кур'єрською службою, оформите відправлення за реквізитами: через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефону одержувача: 0664160217 Эпицентр, ул. 7 км Овидиопольской дороги, 1
Послуги «Зворотній доставка» і «Накладений платіж» потрібно скасувати.
3. Як мені повернуть гроші за товар?
- На карту (номер картки та ПІБ власника банківської карти).
- Готівкою - при оплаті товару готівкою, якщо повернення здійснюється в пункті прийому повернень в точці видачі Нової пошти.
Зазвичай гроші повертаються через 2-7 днів.